A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Лугівська гімназія Спаської сільської ради Калуського району Івано-Франківської області

Моніторинг якості освіти


Затверджено
Наказ Міністерства освіти і науки України
від 16.01.2020 № 54

ПОРЯДОК
проведення моніторингу якості освіти

І. Загальні положення

1. Цей Порядок визначає механізм підготовки та проведення моніторингу якості освіти та освітньої діяльності (далі - моніторинг) у закладах дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти незалежно від їх підпорядкування, типу й форми власності, інших суб'єктах освітньої діяльності, які забезпечують здобуття дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти (далі - заклади освіти).

2. Моніторинг проводиться відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», цього Порядку, інших актів законодавства, документів закладів освіти, програми моніторингу (далі - Програма), договору про проведення моніторингу (за його наявності).

3. У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, що визначені Законом України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту».

4. Моніторинг проводиться з метою виявлення та відстеження тенденцій у розвитку якості освіти в країні, на окремих територіях, у закладах освіти, встановлення відповідності фактичних результатів освітньої діяльності її заявленим цілям, оцінювання причин відхилень від цілей.

5. Моніторинг проводиться відповідно до таких принципів: систематичності та системності    ,   доцільності;      прозорості моніторингових процедур та відкритості;    безпеки персональних даних;   об'єктивності одержання та аналізу інформації під час моніторингу;    відповідального ставлення до своєї діяльності суб'єктів, які беруть участь    у підготовці та проведенні моніторингу.

6. Об'єктами моніторингу можуть бути:  знеособлена інформація про учасників освітнього процесу;      освітні та управлінські процеси в закладі(ах) освіти; різні види діяльності учасників освітнього процесу (навчальна, викладацька, організаційна, управлінська тощо);   умови здійснення освітньої та управлінської діяльності (матеріально-технічні, санітарно-гігієнічні,  нормативно-правові, кадрові, фінансові, навчально-методичні тощо);   результати запровадження освітніх змін, інновацій;   стан організації освітнього процесу в закладі освіти;    результати навчання та розвитку здобувачів освіти, формування їх компетентностей;    ці об'єкти, визначені у Програмі.

  Джерело доступу   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0154-20

Моніторинг якості освіти в закладі  

Моніторинг якості освіти - це система послідовних і систематичних заходів, що здійснюються з метою виявлення та відстеження тенденцій у розвитку якості освіти в країні, на окремих територіях, у закладах освіти (інших суб’єктах освітньої діяльності), встановлення відповідності фактичних результатів освітньої діяльності її заявленим цілям, а також оцінювання ступеня, напряму і причин відхилень від цілей.

Мета: створити  систему  моніторингових досліджень якості освіти в закладі освіти, використати системний  підхід збору, узагальнення, аналізу матеріалів для  прийняття управлінських рішень 

Завдання:

      Реалізація діяльнісного підходу у вивченні якості  освіти та  чинників, які  впливають на  характер  її змін; аналіз контингенту  здобувачів  освіти щодо рівня сформованості компетентностей, вивчення  рівня  задоволеності здобувачів освіти системою оцінювання та  моніторингових досліджень, їх  удосконалення, визначення  заходів щодо поліпшення системи  оцінювання  здобувачів  освіти,  педагогічних працівників у  освітньому процесі. Упровадження  освітніх інновацій, сучасних інформаційних  технологій  для  оновлення   форм, методів  змісту  організації моніторингових досліджень.

       У  процесі  освітньої  діяльності  в  закладі  реалізується  декілька  видів: діагностичний моніторинг, щодо  визначення  рівня  компететностей, статистичний моніторинг дає можливість  як  вивчати так і  вести зіставлення різних показників, динамічний моніторинг різний у часі. Вимоги щодо  здійснення моніторингових досліджень: вимірність , застосування  стандартів  і норм; реальність, дотримання норм  і правил; використання досвіду та  аналіз стану  діяльності освітнього  закладу; наявність  технологій інтерпретації фактичних результатів. Критерії щодо   здійснення моніторингу  закладу освіти: об'єктивність, валідність, надійність, системність, гуманістична спрямованість. Педагогічні  працівники  несуть  відповідальність  за дотримання  критеріїв  здійснення моніторингу.

2020-2021

Моніторинг навчальних досягнень учнів за І семестр 2020-2021н.р.

Моніторинг навчальних досягнень здобувачів освіти за 2020-2021 н.р.

2021-2022

Моніторинг навчальних досягнень здобувачів освіти за І семестр 2021-2022н.р.

Моніторинг навчальних досягнень здобувачів освіти за 2021-2022н.р

2022-2023

Моніторинг навчальних досягнень здобувачів освіти за І семестр 2022-2023

Моніториг навчальних досягнень здобувачів освіти за ІІ семестр 2022-2023н.р.

Моніторинг 1-4 класи

2023-2024

Моніторинг навчальних досягнень здобувачів освіти за І семестр 2023-2024н.р.

Моніторинг навчальних досягнень здобувачів освіти за ІІ семестр

Моніторинг 1-4 класи

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень